Mio A701

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio A701 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Exmio A701 men 23-10-2008
Geschreven voor: Mio A701

Ik heb de mio ook, sorry dat ik het moet zeggen ik heb hem aan de kant gegooit, het software draait niet goed, navi werkt wel goed dat moet ik wel toegeven, maar ja je koopt een PDA,om vervolgens alles ermee tedoen.Ik ben er wel terleur gesteld over,jammer van mijn geld.

Paulbr. 29-09-2007
Geschreven voor: Mio A701

Ik heb het toestel inmiddels 1 jaar in bezit. Ik heb hem via mijn werk. Er zijn er bij ons twee in omloop. tot opheden hebben we er alleen maar problemen mee. Zoals regelmatig vastlopen, slecht gluid tijdens bellen. navigatie werkt wel goed. Alleen jammer dat je hem koopt om ook mee te bellen.

frank63 07-08-2007
Geschreven voor: Mio A701

Ik vind de Mio A701 een prachtig apparaat.
Heb 'm bijna een jaar in bezit en ben er zeer tevreden over.
Het gemak van alles in een, GSM bellen, GPS navigatie, PGRS websurfen, Camera, MP3/radio en alle extra mogelijkheden, fantastisch toch.
Begrijp niet dat er negatieve berichten over worden geschreven.
Integenstelling tot de Nokia N73, die ik ook in m'n bezit heb, vind ik juist de kwaliteit van de Mio een stuk beter, robuuster.
De camera kan beter, de software is behoorlijk complex, maar dat is juist leuk, om alle mogelijkheden uit te zoeken en dat is veel, erg veel!
Het geluidskwaliteit vind ik beter dan de Nokia, niet zo blikkerig.
Al met al ben ik met beide pda's meer dan tevreden, met ieder z'n eigen specifieke kwaliteiten.

De Lispeltuut 06-04-2007
Geschreven voor: Mio A701

Terwijl ik zelf nog steeds erg enthousiast ben over de MIO, zijn geplaatste previews weinig positief. Ik heb de MIO A701 nu een jaar in bezit. Ik maak dagelijks intensief gebruik van de telefoon, de mobile windows applicaties (met name sync met Outlook) en het navigatiesysteem (R66).
Een reparatie (GPS was stuk) duurde langer dan ik had gewenst, maar werd goed afgehandeld. Verder ben ik over het apparaat erg tevreden. De vele gecombineerde functies functioneren allemaal naar tevredenheid. Een paar zaken mogen wat mij betreft beter: het beeldscherm bij scherp (dag)licht, het volume en het bijgeleverde riemtasje (vliegt er zo vanaf..).

Dirk-Jan 23 05-04-2007
Geschreven voor: Mio A701

Ik vind de Mio A701 een geweldig apparaat, alleen de betrouwbaarheid en kwaliteit is waardeloos. Jammer dat zo'n goed concept (alles in 1) zo'n slechte kwaliteit heeft. Ik heb deze PDA 6maanden in mijn bezit waarvan hij 3 maanden opgestuurd is geweest. (storing, vastlopen e.d.) Helaas

Marcel Hermans 28-06-2006
Geschreven voor: Mio A701

fijn totaalapparaartje; batterij wel sneel aan opladen toe. Na enkele
inlaad-problemen werkt de TomtomGPS ook perfect. Zichtbaarheid bij zonlicht
onvoldoende; dus GPS op de fiets: forget it.
1 vraag: kan ik ergens in de instellingen voorkomen dat bij start-up de GPS en
Activesync automatisch opstarten (ivm batterijbesparen)?

peter1960 11-06-2006

De Mitac Mio A701 is een snoepie en een fantastisch apparaat. De TomTom
functioneerd prima, de smsjes zijn eenvoudig en de agenda werkt perfect.
Internet gebruik ik (nog) niet. Wegens huidig abo.

Nadeel: batterij! Ook zonder gebruik TT elke dag opladen!

hans van Grinsven 26-03-2006
Geschreven voor: Mio A701

Schitterend apparaat, mooie vormgeving, mio map software zoals gewoonlijk zeer
goed.
Heb al verschillende apparaten gehad maar deze is werkelijk fantastisch.
telefoon werkt makkelijk en navigatie werkt ook prima.
Heb nog niet alle mogelijkheden onderzocht, zijn er te veel om op te noemen.
Aanrader